Битва агентств від Cannes Lions в  Україні

Офіційне представництво Cannes Lions в Україні оголосило конкурс на кращу ідею соціального проекту. Захід відкриває сезон Днів Креативності в Україні 2018.

Сьогодні Україна переживає епоху змін - час, з одного боку, дуже непростий, але з іншого - відкриває нові можливості для зростання і розвитку.

2-й Форум Креативних індустрій продемонстрував, що українське креативне співтовариство активізувалося і змушує все більше говорити про себе. Зростає число розроблених в Україні інноваційних та креативних рішень і продуктів, що викликають інтерес і стають успішними як всередині країни, так і за кордоном.

Форум креативних індустрій відкрив для багатьох, що питання пошуку, фінансування та кадрового забезпечення нестандартних креативних розробок і продуктів, вирішуються значно легше, ніж багато хто вважає.

Однак, захоплюючись перспективними проектами, не можна залишати поза увагою і ситуацію з неприбутковими організаціями та соціальними проектами, які не отримують стабільного фінансування. А процвітання будь-якої країни базується не тільки на зростанні економіки, а й на високій суспільній активності громадян.

Битва Агентств. Передісторія.

У 2015 в результаті першого конкурсу «Битва Агентств» були знайдені комунікаційні рішення для організації «Національний превентивний механізм», яка займається контролем дотримання прав людини в місцях позбавлення волі. До фіналу потрапило 5 агентств-учасників, а перемогу в Битві здобуло агентство Green Penguin Media з кампанією «люди - не консерви». Кампанія була успішно реалізована, а креативне агентство отримало заслужену популярність. Так що можна сміливо стверджувати, що формат спрацював.

Битва Агентств. Наш час.

В кінці 2017 року організатор Битви Агентств, представництво Cannes Lions в Україні, отримало 32 заявки від ініціаторів соціальних проектів.

Але як можна вибрати всього 1 проект з 32, щоб поставити задачу креаторам? Хто візьме на себе сміливість вирішувати, який із проектів найбільш важливий, цінний і значущий? І у організаторів народилася ідея провести «Битву Агентств. Навиворіт ».

Як буде проходити конкурс. Механіка.

В результаті відкритого онлайн-голосування, буде відібрано кілька соціальних проектів, яким пропонується до участі в фіналі «Битва Агентств. Навиворіт ».

Формат Битви: ініціатори проектів-фіналістів, відібраних в ході голосування, презентують свою ідею. Журі визначає переможців Битви, яким будуть вручені рекомендаційні листи. Представництва Cannes Lions в Україні і PR Клубу «Піранья» готові консультувати фіналістів протягом півроку після проведення Битви.

Деталі й квитки.

Вхід на захід відкритий для всіх, хто хоче побачити, як проводяться відкриті тендери і почути думки і рекомендації експертів рекламно комунікаційного ринку.

Організатори: портал reklamaster.com, Офіційне представництво Cannes Lions в Україні і PR Клуб "Піранья".
Партнер заходу: київський Клуб міжнародної неурядової організації Rotary International.
Голосування: триватиме до 26 січня і проводиться тут
Битва Агентств відбудеться 9 лютого 2018 року в 18:30.
Вартість відвідування: безкоштовно (попередня реєстрація обов'язкова)
Попередня реєстрація: https://goo.gl/QdcVVE
Місце проведення: MediaHub (м.Київ, ст. М. Арсенальна, вул. Суворова, 4/6 - Приміщення «Київміськбуду», вхід з двору)
Додаткова інформація - на сайті creativitydays.in.ua
Акредитація журналістів - press@reklamaster.com

 

Українська
data: 
п'ятниця, лютого 9, 2018 - 18:30