EN
EN
Повернутися до Медіа

Для розробників відеоігор, XR-студій та аудіовізуальних продакшн-компаній.

Метою є збільшення спроможності європейських виробників відеоігор, XR-студій та аудіовізуальних продакшн-компаній у розробці відеоігор та інтерактивних іммерсивних досвідів, які мають потенціал досягти глобальної аудиторії. Також підтримка спрямована на підвищення конкурентоспроможності європейської індустрії відеоігор та інших компаній, що створюють інтерактивний іммерсивний контент, як на європейському, так і на міжнародному ринках, шляхом забезпечення збереження прав інтелектуальної власності європейськими розробниками.


  • Підвищення якості, привабливості, здійсненності та потенціалу виходу на міжнародний ринок для відібраних проєктів.
  • Посилення позицій розробників відеоігор та компаній, що створюють інтерактивні іммерсивні досвіди, на європейському та міжнародному ринках.


  • Компанії, зареєстровані в одній із країн, які повністю беруть участь у підпрограмі MEDIA, і які безпосередньо або опосередковано, повністю або переважно, належать громадянам таких країн. Якщо компанія є публічною, національність визначається за місцем розташування фондової біржі.
  • Європейські компанії з виробництва відеоігор, XR-студії та аудіовізуальні продакшн-компанії.
  • Координатор повинен продемонструвати нещодавній досвід у створенні творів, які отримали міжнародний розповсюдження.


  • Підтримка надаватиметься для розробки творів та прототипів інтерактивного наративного сторітелінгу з оригінальним контентом та/або якісним геймплеєм, призначених для виробництва та глобальної комерційної експлуатації на ПК, консолях, мобільних пристроях, планшетах, смартфонах та інших технологіях.
  • Мета – надати фінансування компаніям з виробництва відеоігор та іншим компаніям, що створюють іммерсивний контент, для розробки творів із високим рівнем оригінальності, інноваційної та творчої цінності, а також із високими комерційними амбіціями та значним потенціалом для виходу на європейські та міжнародні ринки. Це дозволить залучити додаткові інвестиції в інноваційний європейський контент і підвищити конкурентоспроможність європейських компаній у глобальному цифровому ринку.


  • Бюджет проєкту (максимальна сума гранту): до 200 000 євро на проєкт.
  • Наданий грант може бути меншим за запитану суму.
  • Фінансування здійснюватиметься у формі покриття фіксованої суми (lump sum grant). Це означає, що грант покриває фіксовану суму, яка не прив’язана до фактичних витрат. Сума визначається грантодавчою організацією на основі запланованого бюджету проєкту та фінансування у розмірі 60%.


© 2025 Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні
MEMO