Тренінг З Розробки Комунікаційної Стратегії Для Проекту Програми ЄС “Креативна Європа”

Чи знаєте ви, що золота рибка у вашому акваріумі здатна утримувати увагу 9 с, а сучасна людина – всього 8 с? Відтак, як ви думаєте, скільки часу ваш партнер/спонсор/клієнт фокусуватиметься на вашому меседжі? Як не потрапити на цвинтар логотипів і не застрягти на лонг-рідінгу, як визначити ядро вашої аудиторії і правильно таргетувати пости, як вміти грати словами та використовувати правило 7 «С» для успішної комунікації – все це та багато іншого дізналися 29 серпня учасники тренінгу з розробки комунікаційної стратегії проекту від Анастасії Нуржинської, експертки в сфері комунікацій з 15-річним досвідом роботи в проектах міжнародних організацій, переважно соціальної спрямованості. Атмосфера затишку Центра Леся Курбаса з його камерною театральною сценою одразу налаштувала аудиторію на конструктив і доброзичливість, а невимушена манера тренерки – до відкритого діалогу. Непомітно сплили 4 години тренінгу, а задоволені учасники виходили, сповненими нових знань та розуміння важливості комунікацій в успіху передпроектної роботи та підготовки грантових заявок.
Категорія новини: Old news
logo of creative europe
Логотип Українського Культурного Фонду
Logo of european commision
Логотип Міністерства Культури України