Воркшоп «Крос-культурний інтелект і креативні бізнес-стратегії»


Вчора відбувся дослідницький воркшоп «Крос-культурний інтелект і креативні бізнес-стратегії». Разом з учасниками обговорили, що таке Software of the Mind, культурний шок, крос-культурний аналіз та моделі, а також чому і як їх можна використовувати на практиці у креативній економіці та бізнесі.


Крім того, поговорили про те, чому серіал «Чорнобиль» не зняли в Україні, як релігія впливає на розвиток країн та що робити з національними стереотипами.


Дуже дякуємо фасилітатору воркшопу Олені Михайленко та всім учасникам за цікавий і насичений день!

Категорія новини: Events
logo of creative europe
Логотип Українського Культурного Фонду
Logo of european commision
Логотип Міністерства Культури України