Доступ до ринків

Документи

Про конкурс

КОНКУРС НЕ ОГОЛОШЕНО

Яку підтримку надає цей конкурс? 

Підтримку можуть отримати щорічні заходи та активності, призначені для полегшення доступу до ринків європейських професіоналів, які працюють у сфері аудіовізуального мистецтва. Також сюди відносяться заходи для промоції європейських аудіовізуальних творів, включаючи короткометражні фільми, відеоігри, телесеріали та проекти крос-медіа.

 Пропоновані проекти повинні підходити під принаймні одну з наступних двох категорій:

  •  Категорія 1: Заходи B2B* для європейських професіоналів аудіовізуальної діяльності (Action 1) 
  • Категорія 2: Діяльність з промо моделі B2B для європейських робіт (Action 2)

 Конкурс передбачає фінансування заходів з організації європейських майданчиків на провідних ярмарках і професійних аудіовізуальних ринках (наприклад, MIPTV, MIPCOM, Каннський кінофестиваль і кінофестиваль Берлінале). Крім того, фінансування проведення зустрічей і форумів, присвячених питанням спільного виробництва, конференцій, а також створенню баз даних і онлайн-інструментів.

Хто може подаватися на конкурс?

Зверніть увагу! Для програми «Креативної Європи» не важливо, якого типу юридичної реєстрації є ваша організація. На програму можуть подаватися: вищі навчальні заклади, місцеві органи самоврядування, соціальні підприємства, неприбуткові та благодійні організації, приватні та прибуткові організації, що працюють у аудіовізуальному секторі.

Заявники мають бути: 

  • Зареєстрованим в одній із країн «Креативної Європи» учасниці підпрограми «Медіа»; 
  • В разі асоціацій більша частина організацій має бути із країн «Креативної Європи», які входять у підпрограму «Медіа».

Фізичні особи не можуть подаватись на цей конкурс. Більше можна прочитати у Правилах для заявників

Який розмір підтримки можна отримати? 

Для заходів, які проходять у країнах «Креативної Європи» заявник може запросити до 60% від загального бюджету проекту (відповідно, 40% потрібно буде дофінансувати із власних коштів).

Для заходів, які проходять у всіх інших країнах заявник може запросити до 80% від загального бюджету проекту (відповідно, 20% потрібно буде дофінансувати із власних коштів).

Які активності можуть бути підтримані, згідно Категорії 1? 

Заходи B2B для європейських професіоналів аудіовізуальної сфери, щоб полегшити їх доступ до професіональної спільноти як серед країн «Креативної Європи», так і поза її межами. 

Це може включати:

  • участь у форумах копродукції та пітчингу ідей
  • фінансування ініціатив та заходів аудіовізуального сектору
  • участь у торгових та галузевих заходах для готових робіт

Увага буде приділена подіям, націленим на короткометражні фільми, відеоігри, крос-медіа-проекти та телесеріали. Не можна подавати заявку на фінансову підтримку для відвідування відповідних заходів, перелічених вище. Підтримка надається саме для повноцінної участі. 

Які активності можуть бути підтримані, згідно Категорії 2? 

Організація B2B промо-активностей як у країнах «Креативної Європи», так і поза її межами. Це має включати в себе:

  • заходи, що організовані європейськими мережами або організаціями, які представляють хоча б 15 країн, котрі беруть участь у підпрограмі «Медіа»;
  • заходи, які спрямовані на сприяння розповсюдженню та налагодженню роботи європейських професіоналів.

Створення та запуск рекламних B2B-ініціатив та платформ. Вони мають:

  • бути спрямованими на створення інноваційних способів та/або використання нових бізнес-моделей для розповсюдження/створення європейських аудіовізуальних творів;
  • заохочувати мережування, обмін інформацією та передовою практикою між професіоналами з метою розповсюдження європейських робіт (у всьому світі, на всіх платформах та у всіх форматах);
  • бути організованою та координованою групою, що складається із щонайменше трьох різних організацій з трьох різних країн, які беруть участь у підпрограмі «Медіа»;
  • сприяти використанню нових цифрових інструментів та бізнес-методів у аудіовізуальному секторі.

Як подати заявку на конкурс? 

Перед тим, як подати заявку на конкурс, всі партнери мають зареєструватися на порталі учасника. Заявка подається онлайн через кабінет заявника головним партнером, одразу від імені всіх партнерів. 

Як часто оголошуються ці конкурси? 

Орієнтовно оголошення конкурсу у жовтні, дедлайн у лютому 2020.

Як оцінюються заявки?

Заявки на конкурс оцінюються Виконавчим агентством з освіти, аудіовізуальних засобів і культури (EACEA) за допомогою сторонніх запрошених експертів з дотичної галузі та з відповідним досвідом, які керуються наступним алгоритмом оцінки:

  • релевантність та європейська додана вартість (30 балів)
  • якість та план активностей (30 балів)
  • промоція результатів проекту, їх вплив та довготривалість (30 балів)
  • організація команди проекту та\або співпраця (10 балів)

 Також додатково ознайомтесь із правилами оцінювання заявок для експертів

*B2B (Business-to-Business) — заходи, спрямовані на конкретну професійну аудиторію та юридичних осіб, які працюють не з кінцевим споживачем, а з компаніями, тобто з іншим бізнесом. 

Фінальний термін подачі заявок:
Орієнтовно: лютий 2020
Сторінка програми
logo of creative europe
Логотип Українського Культурного Фонду
Logo of european commision
Логотип Міністерства Культури України