Доступ до ринків

Документи

Про конкурс

Яку підтримку надає цей конкурс? 

Підтримку можуть отримати щорічні заходи та активності, призначені для полегшення доступу до ринків європейських професіоналів, які працюють у сфері аудіовізуального мистецтва. За цим конкурсом підтримка може надаватись активностям, які відбуваються у та поза межами країн «Креативної Європи» учасниць підпрограми «Медіа». Для підтримки буде обрано аплікантів, які відповідають хоча б одній із двох Опцій: 

Опція 1: Заходи B2B* для європейських професіоналів аудіовізуальної діяльності (Action 1) 

Опція 2: Діяльність з промо моделі B2B для європейських робіт, які мають початись між 01.07.2020 and 30.06.2021 (Action 2)

Максимальна тривалість проекту має складати 12 місяців. 

 *B2B (Business-to-Business) — заходи, спрямовані на конкретну профсійну аудиторію та юридичних осіб, які працюють не з кінцевим споживачем, а з компаніями, тобто з іншим бізнесом. 

Хто може подаватися на конкурс?

Зверніть увагу! Для програми «Креативної Європи» не важливо, якого типу юридичної реєстрації є ваша організація. На програму можуть подаватися: вищі навчальні заклади, місцеві органи самоврядування, соціальні підприємства, неприбуткові та благодійні організації, приватні та прибуткові організації, що працюють у аудіовізуальному секторі.

Заявники мають бути: 

  • Зареєстрованим в одній із країн «Креативної Європи» учасниці підпрограми «Медіа»
  • В разі асоціацій більша частина організацій має бути із країн «Креативної Європи», які входять у підпрограму «Медіа».

Фізичні особи не можуть подаватись на цей конкурс. 

Який розмір підтримки можна отримати? 

Для заходів, які проходять у країнах «Креативної Європи» заявник може запросити до 60% від загального бюджету проекту (відповідно, 40% потрібно буде дофінансувати із власних коштів).

Для заходів, які проходять у всіх інших країнах заявник може запросити до 80% від загального бюджету проекту (відповідно, 20% потрібно буде дофінансувати із власних коштів).

Які активності можуть бути підтримані, згідно Опції 1? 

Заходи B2B покликані покращити умови для європейських професіоналів сфери, їх робіт та проектів задля доступу до професійних ринків аудіовізуальних робіт як у межах країн «Креативної Європи», так і поза їх межами. 

Це може включати:

  • участь у форумах копродукції та пітчингу ідей
  • фінансування ініціатив та заходів аудіовізуального сектору
  • участь у торгових та галузевих заходах для готових робіт

Увага буде приділена подіям, націленим на короткометражні фільми, відеоігри, крос-медіа-проекти та телесеріали. Не можна подавати заявку на фінансову підтримку для відвідування відповідних заходів, перелічених вище. Підтримка надається саме для повноцінної участі. 

Які активності можуть бути підтримані, згідно Опції 2? 

Організація B2B промо-активностей як у країнах «Креативної Європи», так і поза її межами. Це має включати в себе:

  • заходи, що організовані європейськими мережами або організаціями, які представляють хоча б 15 країн, котрі беруть участь у підпрограмі «Медіа»;
  • заходи, які спрямовані на сприяння розповсюдженню та налагодженню роботи європейських професіоналів.

Створення та запуск рекламних B2B-ініціатив та платформ. Вони мають:

  • бути спрямованими на створення інноваційних способів та/або використання нових бізнес-моделей для розповсюдження/створення європейських аудіовізуальних творів;
  • заохочувати мережування, обмін інформацією та передовою практикою між професіоналами з метою розповсюдження європейських робіт (у всьому світі, на всіх платформах та у всіх форматах);
  • бути організованою та координованою групою, що складається із щонайменше трьох різних організацій з трьох різних країн, які беруть участь у підпрограмі «Медіа»;
  • сприяти використанню нових цифрових інструментів та бізнес-методів у аудіовізуальному секторі.

Як подати заявку на конкурс? 

Перед тим, як подати заявку на конкурс, всі партнери мають зареєструватися на порталі учасника. Заявка подається онлайн через кабінет заявника головним партнером, одразу від імені всіх партнерів. 

Як часто оголошуються ці конкурси? 

Конкурс оголошено у вересні 2019. Дедлайн - 06.02.2020 о 17:00 за Брюсселем. 

Як оцінюються заявки?

Заявки на конкурс оцінюються Виконавчим агентством з освіти, аудіовізуальних засобів і культури (EACEA) за допомогою сторонніх запрошених експертів з дотичної галузі та з відповідним досвідом, які керуються наступним алгоритмом оцінки:

Опція 1: 

  • релевантність та європейська додана вартість (30 балів)
  • якість та план активностей (30 балів)
  • промоція результатів проекту, їх вплив та довготривалість (30 балів)
  • організація команди проекту та\або співпраця (10 балів)

Опція 2: 

  • релевантність та європейська додана вартість (30 балів)
  • якість та план активностей (30 балів)
  • промоція результатів проекту, їх вплив та довготривалість (30 балів)
  • організація команди проекту та\або співпраця (10 балів)
Фінальний термін подачі заявок:
06 лютого 2020, 17:00 за Брюсселем- центральноєвропейський час
Сторінка програми
logo of creative europe
Логотип Українського Культурного Фонду
Logo of european commision
Логотип Міністерства Культури України