Інноваційні лабораторії

Про конкурс

Ціль конкурсу: 

Надати підтримку гравцям із різних культурних та креативних секторів, що створюють та тестують інноваційні цифрові рішення, та які можуть мати позитивний довготривалий вплив на індустрію. Запропоновані проєкти мають сприяти створенню нових рішень (через інструменти, моделі та методології), що можуть бути використані аудіовізуальним сектором, а також принаймні ще одним сектором культурних та креативних індустрій. Рішення повинні легко відтворюватися та мати потенціал для проникнення на нових ринках. Немає зобов’язання терміново застосовувати обране рішення у аудіовізуальному секторі, але воно має потенційно бути йому корисним. Цьогоріч конкурс також має два додаткових пріоритети, серед яких питання екологічної роботи, а також інноваційні освітні інструменти, які використовують культурні та креативні сектори для вирішення соціальних проблем на кшталт дезінформації. 

Очікувані результати: 

  • посилення спроможності культурного, креативного та аудіовізуальних секторів через міжсекторальну співпрацю
  • посилення обміну знаннями між секторами креативних індустрій
  • посилення видимості, доступності та розмаїття європейського контенту в цифрову епоху
  • покращення бізнес-моделей та використання даних
  • збільшення потенційної аудиторії європейського контенту в цифрову епоху  

Опис заходів, які можуть бути підтримані: 

Заявки мають містити пропозиції щодо підтримки конкурентоздатності, співпраці, а також поширення, збільшення видимості та дистрибуції, які можуть бути використані аудіовізуальним сектором, а також принаймні ще одним сектором культурних та креативних індустрій. Заявки можуть фокусуватись на наступних викликах: 

  • управління правами та монетизація креативного контенту, включаючи питання прозорості та справедливої винагороди
  • збір та аналіз даних з особливим акцентом на передбачення користувацьких настроїв у створенні контенту для розширення аудиторії
  • озеленення робочих підходів у культурних та креативних індустріях із урахуванням європейського проєкту New European Bauhaus
  • створення інноваційних освітніх інструментів, які використовують культурні та креативні сектори для вирішення соціальних проблем на кшталт дезінформації. 

Вимоги до проєктів: 

Цей конкурс надає підтримку на розробку, створення та тестування інноваційних інструментів, моделей та рішень для аудіовізуального сектору, а також інших культурних та креативних секторів. 

За цим конкурсом планується підтримати до 30 мереж різних секторів культурних та креативних індустрій. 

Бюджет конкурсу: 6,3 млн євро

Максимальний розмір гранту: без обмеження, але не більше 60% від загального бюджету проєкту

Дедлайн подачі заявки: 05 жовтня 2021

Оцінка заявок: жовтень-грудень 2021

Оголошення результатів конкурсу: січень 2022

Підписання грантового договору: лютий 2022

Тривалість проєкту: до 24 місяців

Хто може подати заявку: 

  • заявником може бути лише консорціум юридичних осіб із мінімум 3 організацій із мінімум 2 різних країн програми 
  • консорціум має показати широкий спектр своєї експертизи одразу в декількох секторах культурних та креативних індустрій, в тому числі аудіовізуального сектору
  • зареєстрована в країні-учасниці програми “Креативна Європа”, яка бере участь у підпрограмі МЕДІА
  • фізичні особи подавати заявку НЕ МОЖУТЬ
  • ФОПи подавати заявку МОЖУТЬ

Перед подачею заявки ваша організація має бути зареєстрована на порталі учасника (Participant regiester).

Заявка складається з: 

Application Form Part A - містить адміністративну інформацію про заявників (майбутній координатор, перелік партнерів та пов’язані організації) та зведений бюджет проєкту (його потрібно вручну ввести в системі)

Application Form Part В - містить технічний опис проєкту (його форму потрібно завантажити із Portal Submission System, заповнити та знову підвантажити у систему)

Part C - містить додаткову проєктну інформацію (має бути введена одразу в системі)

Додатки та додаткові документи, які також потрібно завантажити до аплікаційної форми: 

  • декларація про право власності та контролю
  • лист делегування від партнерів, що ви маєте право подавати заявку від їх імені (за наявності партнерів)

Зверніть увагу: оскільки детальна таблиця бюджету служить основою для визначення фіксованих сум для розрахунку гранту (lump sum, а оскільки одноразові суми повинні бути на рівні фактичних витрат на проєкту), витрати, які ви включаєте, мають відповідати основним вимогам умови отримання грантів та фактичних витрат ЄС (див. AGA - Анотована угода про гранти, стаття 6). 

Максимальний розмір заявки: 70 сторінок (Part B)

Подача заявки та повна інформація (додатки та додаткові документи знаходяться всередині системи та мають бути підвантажені туди ж):

Інструкція з подачі заявки (Online manual)

Критерії оцінки: 

  • 40 балів - релевантність 
  • 30 балів - якість контенту
  • 10 балів - менеджмент проєкту
  • 20 балів - промоція

Максимальна оцінка: 100 балів

Прохідний бал: 70 балів

Контакти: 

Щодо технічних питань IT Helpdesk

Щодо питань конкурсу, які не висвітлені в інструкції:      : EACEA-CROSS-INNOVLAB@ec.europa.eu.


Вже підтримані проєкти попередньою програмою.

logo of creative europe
Логотип Українського Культурного Фонду
Logo of european commision
Логотип Міністерства Культури України