Онлайн-звіт
Програма ЄС «Креативна Європа» 2014-2020
Резюме програми та статистика
«Креативна Європа» 2014-2020 у цифрах
Підтриманих проєктів
(Підпрограми «Культура» та «Медіа»):
11325

Не включає дані конкурсів підпрограми «Культура» Європейські мережі та Європейські платформи за 2016, 2018 - 2020 роки;
дані підпрограми «Медіа» за 2020 рік.
Дані конкурсів Music Moves Europe 2020 року є орієнтовними.

Загальна сума підтриманих проєктів:
1 199 949 000, 76

Не включає дані конкурсів підпрограми «Культура» Європейські мережі та Європейські платформи за 2016, 2018 - 2020 роки;
дані підпрограми «Медіа» за 2019 та 2020 роки є орієнтовними.

Проєкти за секторами

Не включає дані підпрограми «Культура» за 2020 рік та дані підпрограми «Медіа».

Архітектура
1,19%
Дизайн та прикладне мистецтво
2,48%
Література
37,80%
Перформативне мистецтво
33,26%
Культурна спадщина
11,99%
Візуальне мистецтво
8,53%
Інші сектори
4,75%
Проєкти по країнах

Лише головні партнери. Не включає дані підпрограми «Медіа»

  • 37
    Австрія
  • 23
    Албанія
  • 146
    Бельгія
  • 46
    Болгарія
  • 7
    Боснія і Герцеговина
  • 86
    Велика Британія
  • 1
    Вірменія
  • 16
    Греція
  • 8
    Грузія
  • 10
    Данія
  • 6
    Естонія
  • 11
    Ірландія
  • 98
    Іспанія
  • 130
    Італія
  • 1
    Кіпр
  • 16
    Латвія
  • 13
    Литва
  • 1
    Люксембург
  • 36
    Македонія
  • 1
    Мальта
  • 56
    Нідерланди
  • 84
    Німеччина
  • 6
    Норвегія
  • 31
    Польща
  • 19
    Португалія
  • 15
    Румунія
  • 53
    Сербія
  • 3
    Словаччина
  • 89
    Словенія
  • 2
    Туніс
  • 1
    Туреччина
  • 41
    Угорщина
  • 8
    Україна
  • 11
    Фінляндія
  • 148
    Франція
  • 53
    Хорватія
  • 20
    Чехія
  • 1
    Чорногорія
  • 30
    Швеція
Європейська Комісія дуже добре усвідомлює важливість культурних та креативних індустрій для розвитку не тільки сталого суспільства, а й креативної економіки загалом. Індивідуальна креативність і талант сприяють економічному добробуту, а також заохочують та зміцнюють соціальну згуртованість, що особливо важливо в нинішній час.
Барбара Геслер
Барбара Геслер
Європейська Комісія - Генеральний директорат освіти та культури, голова підрозділу «Креативна Європа»
«Креативна Європа» в Україні: Основні досягнення
2016-2020 років

Кількість підтриманих проєктів
(Підпрограми «Культура» та
«Медіа»):

38

Включають лідерів проєкту та партнерів.

Україна приєдналась до
програми у 2016 році

Загальна сума підтриманих
проєктів:

5 472 228,12

Перелік країн, з якими працюють українські апліканти:

  • Австрія
  • Албанія
  • Бельгія
  • Велика Британія
  • Вірменія
  • Грузія
  • Данія
  • Естонія
  • Ірландія
  • Ісландія
  • Іспанія
  • Італія
  • Кіпр
  • Латвія
  • Литва
  • Люксембург
  • Македонія
  • Нідерланди
  • Німеччина
  • Норвегія
  • Польща
  • Португалія
  • Румунія
  • Словаччина
  • Угорщина
  • Фінляндія
  • Франція
  • Чехія
Залучення до загальноєвропейських культурних процесів є дуже важливим для України. Саме тому Міністерство культури та інформаційної політики всебічно підтримує участь нашої країни у європейських програмах та ініціативах у секторі культури, сприяє розбудові зв’язків між професіоналами та заохочує творчі обміни і інші форми співпраці митців сектору культурних та креативних індустрій. Попри виклики пандемії, ми не втрачаємо зв’язки та продовжуємо культурно-креативну співпрацю і обмін досвідом через онлайн.
Олександр Ткаченко
Олександр Ткаченко
Міністр культури та інформаційної політики України
Для культурних та креативних індустрій України програма ЄС «Креативна Європа» — це чудова можливість кооперуватися з партнерами з інших країн-учасниць програми і створювати спільні проєкти європейського рівня.
Юлія Федів
Юлія Федів
Керівниця Національного бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, виконавча директорка Українського культурного фонду
Участь у програмі «Креативна Європа» дає унікальну можливість фестивалю бути проведеним у цей непростий для усього світу час, коли через пандемію та пов'язані з нею обмежувальні заходи, багато фестивалів були скасовані. Для нас це новий досвід, адже у 2020 році ОМКФ вперше в історії відбувся в онлайн-форматі.
Юлія Сінькевич
Юлія Сінькевич
Генеральна продюсерка Одеського міжнародного кінофестивалю
Програма «Креативна Європа» – з тих програм, що дають можливість реалізовувати довготривалі мистецькі проєкти та вибудовувати партнерства по всій Європі, що має можливість фінансування масштабних проєктів.
Богдан Грицюк
Проєктний менеджер Face to Faith
Програма дозволяє отримати досвід спільної реалізації проєктів із мінімум трьома партнерами з-за кордону, розширити професійну мережу, представити ідею для аудиторії кількох країн і, звичайно, забезпечує фінансову підтримку на декілька років. Та найголовніше — це можливість тривалого планування й розвитку менеджерських компетенцій для культурних проєктів.
Юлія Хомчин
Юлія Хомчин
Проєкт Модернізм для майбутнього 360/365
Діяльність національного бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні
Взяли участь у заходах:
249
Відвідали осіб:
20568
Кількість проведених консультацій за чотири роки:
535
Ми організували:
3
Міжнародних ярмарок грантів у сфері культури
3 000
Відвідувачів
28
Грантових програм та стендів
Третій міжнародний ярмарок грантів у сфері культури у 2020 році відбувся онлайн і показав гарні результати:
Кількість реєстрацій
1500
Переглядів онлайн-трансляцій
понад 7000
16 грантодавців та 36 гостей
з 4 країн
Загалом було відзнято
18 годин онлайн-трансляцій
Консультації від 8 грантодавців
6 годин
Нетворкінг
1100
учасників приєдналися до закритої групи у Facebook задля об’єднання проєктів та менеджерів у сфері культури для подальшої співпраці
11,8 %
зареєстрованих знайшли менеджера для свого проєкту або проєкт мрії
Culture:Reload

Спеціально до Третього міжнародного ярмарку грантів у сфері культури ми розробили платформу Culture:Reload, на базі якої і провели Ярмарок. Вона містить багато цікавого контенту зі сфери культурних та креативних індустрій

2
великих інтерв'ю
6
подкастів
21
стаття
21
стаття
За п’ять років своєї діяльності, представники «Креативної Європи» в Україні працювали із найбільшими івентами в Україні у сфері ККІ:
2020 рік змінив вектор діяльності Національного бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні і велика частина наших активностей перейшла в онлайн. Ми організували:
5
вебінарів
5
вебінарів «Креативної Європи»: «Європейські можливості для українського кіно»
6
годин Creative Europe Happy Hours
3
Open interviews
11
відеороликів онлайн-курсу «Підготовка заявки на конкурс «Проєкти міжнародної співпраці», який зібрав більше 10456 переглядів
Meet up
із поєднання культури і новітніх технологій
3
Онлайн-нетворкінги “Matchmaking with Creative Europe”
1845
загалом осіб відвідало
Разом з ми розробили
Онлайн-курс «Європейські гранти для культурних та креативних проєктів»
Програма курсу
  • Модуль 1. Знайомство з Креативною Європою
  • Модуль 2. Формування команди проєкта
  • Модуль 3. Міжнародні партнерства
  • Модуль 4. Комунікаційна стратегія проєкту
  • Модуль 5. Фінансовий план проєкта
  • Модуль 6. Заповнення проєктної заявки
  • Модуль 7. Після отримання гранту
Діджитал-комунікації «Креативної Європи» в Україні
11480
Підписників сторінки Бюро у Facebook
14022
Відвідувань платформи culturereload.info
908
Підписників сторінки Бюро в Instagram
21869
Переглядів відео на YouTube-каналі Бюро
41910
Відвідувачів сайту creativeeurope.in.ua
Робота з медіа
Понад 1000 публікацій в медіа про «Креативну Європу» в Україні
Ми досягли свого у 2017 році, та спільно з вісьмома партнерами отримали грант на проект «Проявлення: Переосмислення пам’яті». У його рамках ми працюємо у напрямку перформативного мистецтва, у різних країнах організовуючи заходи на тему взаємодії особистості з культурним та історичним ландшафтом. Гонорари митцям, подорожі, поселення, виготовлення реквізиту та організація виставки – «Креативна Європа» підтримує всю нашу проектну діяльність.
Оксана Саржевська-Кравченко
Оксана Саржевська-Кравченко
Директорка МБФ ‘IZOLYATSIA. Платформа культурних ініціатив’
Найбільш цікавим для продюсерів є те, що «Креативна Європа» дозволяє отримати грант саме на розробку проекту. Тобто коли вже маєш чітке розуміння сценарію, але він ще не остаточний і виникає багато питань. Бракує спілкування з істориками, психологами, чи коли показуємо соціально-політичні заворушення – зі спеціалістами, які вивчають психологію протестів. Самому заповнити такі прогалини у знаннях складно.
Ігор Савиченко
Ігор Савиченко
Продюсер, Directory Films
Участь в програмі — це великий досвід і практика співпраці з європейськими структурами, організація внутрішньої дисципліни. Вся робота йде онлайн і тому необхідно мати бодай середній рівень знання англійської мови.
Анетта Антоненко
Засновниця «Видавництва Анетти Антоненко»