EN
EN

Телевізійний та онлайн контент

Дедлайн 14 / 05 / 2025
Збільшення спроможності продюсерів аудіовізуального сектору розробляти та виробляти потужні проєкт...

Розробка відеоігор та імерсивного контенту

Прийом заявок закінчився
Для розробників відеоігор, XR-студій та аудіовізуальних продакшн-компаній. Метою є збільшення спром...

Європейська спільна розробка

Прийом заявок закінчився
Спільна розробка одного проєкту в жанрі анімації, креативного документального кіно або художнього...

Європейські кінофестивалі

Прийом заявок закінчився
Підтримка європейських аудіовізуальних фестивалів, що мають на меті підвищення зацікавленості ауди...

Films on the Move

Прийом заявок закінчився
Заохочення та підтримка ширшого розповсюдження нових не-національних європейських фільмів, стимулю...

Розвиток аудиторії та кіноосвіта

Прийом заявок закінчився
Просування європейських аудіовізуальних творів, включаючи кінематографічну спадщину, а також залуч...

Розвиток талантів та навичок

Прийом заявок закінчився
Підвищення спроможності фахівців аудіовізуального сектору адаптуватися до нових творчих процесів,...

Дистрибуція європейських кінофільмів

Прийом заявок закінчився
Заохочення та підтримка ширшої транснаціональної дистрибуції новітніх європейських фільмів шляхом на...

Про програму

Підпрограма «Медіа», як частина програми «Креативна Європа», підтримує кіно та аудіовізуальний сектор.

На підпрограму «Медіа» припадає щонайменше 58% бюджету програми «Креативна Європа».

Підпрограма «Медіа» фокусується на наступних напрямках:

  • Підтримка співпраці як по загальному ланцюжку вартості, так і на рівні ЄС, з метою збільшення масштабів підприємств в аудіовізуальному секторі та поширення європейського контенту у світі.
  • Підтримка талантів з різних країн, розширення можливостей участі та співпраці з іншими країнами;
  • Підтримка використання нових технологій для забезпечення повною мірою використання цифрових технологій;
  • Сприяння екологізації галузі, а також виконання соціальних цілей, таких як гендерний баланс та національна різноманітність

Конкурси підпрограми «Медіа» поділяються на чотири тематичні кластери:

Контент: заохочення співпраці та інноваційного підходу у створенні та виробництві високоякісних робіт.Бізнес: промоція інновацій для бізнесу, конкурентоспроможності, можливостей масштабування, а також талантів для зміцнення європейської конкурентоздатності на світовому ринку.Аудиторія: забезпечення присутності та доступу до європейських творів потенційної аудиторії за допомогою дистрибуції та ініціатив з розвитку аудиторії. Політика: підтримка ініціатив для обговорення, обміну досвідом, дослідженнями та звітами, щодо політики в аудіовізуальному секторі серед країн. Сприяння підвищенню обізнаності. 
Показати більше
© 2025 Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні
MEMO